پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پرهامپرهام، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

کودکانه های پارسا

داداشه من

1394/12/12 9:20
نویسنده : مامان مریم
415 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱۲ اسفند ۹۴ دو ماهه که پرهام گلی به دنیا اومده

 

 

 

 

 

پرهام گلی این روزا میخنده اغو بغو میکنه،پارسا هم خیلی دوستش داره نسبت بهش احساس مالکیت میکنه میگه داداشه منه بوس پرهان گلی

البته رشک و حسد هم دارهچشمک

میگه من پرهانم و دلش مخواد از شیشه داداشش بخوره،گاهی هم کارای عجیب میکنه میگه می خوام بپرم روشغمگین البته این وقتیه که اطرافیان زیاد به پرهام توجه کنن

روزای خوب داریم ،روزای سخت داریم ،روزای بد هم داریم

اما خوب زندگی به همین سختی ها ،بدی ها و خوبی هاش شیرینه

از پارسا گلی بگم که چقده شیرین و بلا هست

پارسا دوس داره دایم بدو بدو کنه داد بزنه بخنده هیچی نخوره به همه چیزای خطر ناک هم دست بزنه

عاشق دریله ،میگه دریل بیارین من سوراخ کنم 

مامان ازم بپرس داری چی کار می کنی؟

دارم دریل میکنم

دارم چکش میزنم 

دارم ماشینمو تعمیر میکنم 

پارسا بیا بایسا کارم تموم شه الان میام

کلا این روزا همه اش کارای بزرگتر هارو دوس داره تقلید کنه،آشپزی کنه،بانک بره،وسایل خونه تعمیر کنه و

....

یک سری آهنگ و کتاب هستن که خیلی دوس داره همه اش هم همونارو  گوش میده و مخونه

آهنگ جاده یکطرفه که خودش میگه بتر از پاشایی رو مخونه وسطاش هم میگه دس دس

به غوغای ستارگان اصفهانی هم می گه امشب در شب

خوشحال و شاد و خندانم هم دوس داره

یه مدت هر شب کتاب آدم کوچولویه گرسنه رو براش می خوندیم خودش می گفت گٌسنه بخون

بعدش شد خاله سوسکه و ....

وقتی واسه یه چیزی بهش اصرار میکنیم میگه کچلم کردیا

مامان بگو  چقده بلایی

 

 

دیگه میگه

سلام ابال شما ،خوبی سلامتی،سلامت سلامت

پرهان گلی برامون بخند

مامان داداشی داره گریه میکنه و میدوه به طرف اتاق داداشی

بیبینم چی کار داری می کنی و فوری میره چهار پایه میاره تا قدش برسه

با این چهار پایه مارو کشته باهاش به همه جا سر میزنه

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله لیا
19 اسفند 94 9:03
آخجون، عزیزم تبریک بالاخره پست جدید!!! ای جانم شوکولاتای (میدونی که منظورم چیه؟) خاله. عاشق اون کوچک مرد بزرگم ک اینقدر دریل دوست داره ما اینجا هر روز برای دیدنتون داریم لحظه شماری میکنیم... کلی هم به این فکر میکنیم که چجوری این دیوارارو هل بدیم که فضا باز بشه عاشقتونم ماچ ماچ
خاله سها
22 اسفند 94 8:56
ey ghorboneshon beram,azizayee delaam