پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
پرهامپرهام، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

کودکانه های پارسا

از تولد تا امروز

1392/9/27 11:15
نویسنده : مامان مریم
473 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای عزیزم جمعه هفتم تیر ساعت 3:15 بعد از ظهر در بیمارستان اردیبهشت شیراز در سن بارداری سی وشش هفته دو روز که میشه هشت ماهه با عمل سزارین اورژانسی به دنیا آمد

 

 

دو ساعت بعد از تولد در بیمارستان...

 

 

 

  روز سوم...

 

 

 

 روز پنجم...

 

 

 

 

بیست روزگی...

 

 

 

 

چهل روزگی...

 

 

 

 

هفتادو هفت روزگی...

 

 

 

پارسای عزیزم اینجا سه ماه و چهارده روز داره...

هفته های اول بعد از زایمان افسرده بودم فکر می کردم پارسا کوچولو می مونه خیلی گریه می کردم اما...

خدایا شکرت...

 

 

و اما این روزها...

پارسا با بابا میرن پارک بابا ورزش میکنه پارسا گلی هم کالسکه سواری...

 

 

 

این هم پارسا و ماشین فضایش.

پسر عزیزم تو جان مامان و بابا هستی دوستت داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله لیا
6 آذر 92 9:27
خاله سها
9 آذر 92 21:16
خاله سها
9 آذر 92 21:18
پریسا مامان کیان
13 آذر 92 0:08
چرا اورژانسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزم عکس کنار عروسکش خیلی نازه پسرت روز به روز بیشتر شکل خودت میشه تاپایی
مامان مریم
پاسخ
اخه مسمومیت حاملگی گرفته بودم پارسا 1 ماه زود به دنیا اومده چه جالب مامانم هم میگه که هر چی میگذره بیشتر به من شبیه میشه ممنون که وقت میذاری به ما سر میزنی,باز هم به ما سر بزنید
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
24 آذر 92 13:23
نااااااااااااازی اون عکسی که کناره عروسکه خیلی قشنگه
مامان مریم
پاسخ
مرسی فاطمه جون
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
24 آذر 92 13:24
لینک شدی عروسکم
مامان مریم
پاسخ
ممنون که به ما سر زدی وما رو لینک کردی