پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
پرهامپرهام، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

کودکانه های پارسا

اولین یلدا

1392/10/1 18:08
نویسنده : مامان مریم
223 بازدید
اشتراک گذاری

 

         

 

 

    اولین یلدا مبارک پسرم

 

 

                         تو بلوری,گل نازی,گل ناز

                       خنده کن کودک من ,بنشین

                     مثل پروانه شاد,بر گل دامن من

                                   کودکم

                          از تو جانم به تن است

                          جایت آغوش من است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مادر جون فرزانه
1 دی 92 13:28
پارسا جون اولین یلدا مبارک
خاله لیا
1 دی 92 13:30
هزارتا از این یلداها داشته باشی عزیزم
مامان مریم
پاسخ
برای شما هم همین طور
عمه فرناز
1 دی 92 18:58
اولین یلدات مبارک عزیزم خیلی خوش تیپی عمه
مامان مریم
پاسخ
مرسی عمه جون
سروش
1 دی 92 19:01
هندونه ی رویاهات شیرین انار موفقیتت پردانه پسته خاطراتت خندون قصه ی زندگیت خوب وعمرت چون یلدا بلند باد یلدات مبارک محمد پارسا
مامان مریم
پاسخ
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا ممنون عزیزم
خاله سها
2 دی 92 21:49
ey bala gerefte
مامانی غزل جون
2 دی 92 21:53
سلام عزیزم ممنونم که به غزلکم سر زدی دختر من 3 روز از گل پسرت بزرگتره خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما امید وارم دوست های خوبی بشیم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن موفق باشی
مامان مریم
پاسخ
سلام گلم ما حتما دوستای خوبی میشیم من با اجازتون قبلا شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم ما رو لینک کنید
پریسا مامان کیان
8 دی 92 1:33
سلااااااااااااااااااام. خوبی تاپایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گل پسرمون چطوره؟ یلدات مبارک عزیزکم. انشالله صدتا از این یلداها ببینی. مریمی همه مطلبات رو خوندم. ببخش که واسه همشون نمیتونم نظر بذارم. اومدم جایی و دارم از اینترنت اینجا استفاده میکنم. راستی کلی کیف کردم با غزلک دوست شدی. هم خودش گله هم مامانش. مثل شما
مامان مریم
پاسخ
سلاااااااااااااااام.شما چطورید؟چه خوب کردی اومدی ممنون,ممنون خیلی خوشحال شدم