پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

1393/7/12 12:09
نویسنده : مامان مریم

این سفرمون کمی متفاوت بود چون بابا مجتبی عزیز همراه ما نبود و اینکه

خاله لیا امسال ارشد دانشگاه سمنان قبول شد،ما هم از فرصت استفاده کردیم تا بریم استان سمنان رو ببینیم

سفر خوبی بود،منو پارسا ۹۳/۷/۵ هوایی رفتیم تهران تا به هم سفرامون (مامانم ،بابام و لیا) برسیم از اونجا با ماشین از جاده فیروزکوه رفتیم سمنان تا خاله لیا بره و خوابگاه وسایلش رو بزاره شب رو سمنان موندیم فرداش کمی سمنان رو گشتیم بازار سنتیشو دیدیم و شیرمال مخصوص خوشمزشو خریدیم خوردیم نزدیک ظهر رفتیم دامغان،دامغان شهری کوچک ولی تاریخی بود همون بعد از ظهر رفتیم تفریح گاه چشمه علی ۲۵ کیلومتری دامغان بسیار زیبا بود

چشمه علی دامغان

صبح روز بعد صبحانه رو تویه یه پارک خوردیم از خیابان امام دامغان پسته خریدیم،امامزادگان جعفر و محمد رو زیارت کردیم از مسجد تاریخانه دامغان دیدن کردیم و بعد از اون به سمت شاهرود رفتیم البته دامغان جاهای تاریخی دیگه ای هم داشت اما فرصت ما کم بود

پارک بازی دامغان

مسجد تاریخانه دامغان

شاهرود نموندیم و فقط ازش عبور کردیم و رفتیم بسطام البته شاهرود بسطام چسبیده به هم هستن

شاهرود و بسطام پر بود از درخت های بلند چنار بیشتر خیابون هایی که ازشون رد شدیم دو طرفش درخت های بلند چنار بود

تویه بسطام رفتیم مسجد بایزید بسطامی،قیسی هم خردیمچشمک

خیابانی که به مسجد بایزید بسطامی میرسید

مسجد بایزید بسطامی

حیاط مسجد بایزید بسطامی

از اونجا رفتیم به روستای خرقان تا آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی رو ببینیم و بعد هم رفتیم جنگل ابر زیبا بود اما راهش خیلی خیلی بد بود

آرامگاه ابوالحسن خرقانی

جنگل ابر

این هم آخرین عکس از سفر چهار روزه ما مربوط به اطراف روستای ابر، دوست داشتیم راهمون رو ادامه بدیم و بریم مشهد اما متاسفانه پدرم بیمار بودن و ما فردای او روز به سمنان برگشتیم خاله لیا سمنان موند و ما از جاده گرمسار به سمت دیار خود راهی شدیم

خاله سها
19 مهر 93 20:19
مامانی غزل جون
22 مهر 93 16:51
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ منتظر حضور گرمت هستم عزیزم با اومدنتون خوشحالمون میکنید